piątek, 19 grudnia 2014

Liebster Blog Award

                           
                                  

Elo! Wczoraj dostałam moja pierwszą nominacje, bardzo się z niej cieszę i serdecznie dziękuję za nią autorce tego bloga klik ;** ;D

No to krótko na czym ta nominacja polega. Liebster Blog Award to nagroda przyznawana przez blogera innym blogerom za to, jakie pisze posty i jak prowadzi bloga.


Co trzeba zrobić gdy dostanie się taką nominację:
1.Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań zadanych nam przez osobę, która nas nominowała
2.Wyróżnić 11 blogów, pamiętając o tym, że nie może to być blog osoby, która nas nominowała
3.Zadać 11 swoich pytań
4. Poinformować osoby, które nominowaliśmy.

Wszędzie liczba 11 o.O


To czas na odpowiedzi na zadane pytania:


1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
No właśnie nie wiem. To jakoś tak automatycznie poszło, zaczęłam lepić z modeliny, robiłam zdjęcia wyrobom  a potem pomyślałam, że skoro mam już zdjęcia to mogłabym założyć bloga...i założyłam ;D A i jeszcze oglądałam inne blogi, a najczęściej Ciasteczka Tynki i bam Ania ma bloga.
Teraz chyba zacznę dodawać również posty z inną tematyką, bo nudno tak trochę pisać wciąż o modelinie xD

2.O czym najbardziej lubisz rozmawiać?
Ogólnie lubię rozmawiać i trudno powiedzieć o czym. Z jedną osobą pogadam o pogodzie z drugą o sensie życia i z dwóch rozmów będę równie zadowolona.

3. Jak spędzasz wolny czas?
Ostatnio go coś mało, ale kiedy mam czas wolny to raczej się nie nudzę. Wiadomo lepię z modeliny, fotografuję wszystko dookoła, na zdjęciach każdy szczegół jest taki magiczny, spotykam się z ludźmi, słucham muuzyki, czasem oglądam jakieś filmy, jeśli pogoda na to pozwala to jeżdżę na deskorolce, na rowerze, ostatnio nawet polubiłam rolki. Czytam też inne blogi, często o rozwoju osobistym i o świadomych snach ^^ Czasem piszę jakieś opowiadania lub wiersze...I najważniejsze, czytam książki(teraz jakieś 8 leży na półce i czeka przeczytanie :3)

4. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
O akurat wyżej to napisałam xD Tak uwielbiam! Ale jakie to trudno powiedzieć...Może podam tytuły książek które bardzo mi się podobały, więc na pewno "My dzieci z dworca zoo" ta książka była świetna! Dość dawno czytałam "Złodziejkę książek" ale pamiętam, że mi się podobała. Fajna była też cała seria "Atramentowego serca"(znaczy tu przeczytałam dopiero 1 część ale i tak wiem, ze dwie kolejne będa świetne xD) oraz "Deklaracji" teraz zabieram się za drugą cześć "Igrzysk śmierci" o "Anioły jadają 3 razy dziennie" też była fajna. I oczywiście "Mały książe".
Teraz czytam tez "Alchemika" i jak na razie jest świetny, oraz "Qvo vadis"- do szkoły, jestem na 130 stronie, zasnęłam 5 razy, ale zaczyna mi się podobać(nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem)

5. Twój ulubiony film?
Tak w sumie to mało filmów oglądam, ale zdecydowanie uwielbiam "Salę samobójców". Ogółem to "Nietykalni" i "Incepcja" jest bardzo fajna. A te ostatnie, które obejrzałam to oczywiście "Zostań jeśli kochasz", ta muzyka ;D

6. Na czyj koncert chciałbyś/chciałabyś pójść, gdyby nie ograniczały cię pieniądze i odległość?
Mogłam jechać na koncert happysadu, grali tak blisko, ale za późno się o tym dowiedziałam ;c Także chciałabym pojechać na ich koncert.

7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać na wakacje i dlaczego?
Yyy gdziekolwiek, ważne żeby było fajnie ;D

8. Jakiej piosenki teraz słuchasz? (lub niedawno słuchałeś/słuchałaś)?
Perfect-Raz po raz
Guns N' Roses-Don't cry *O*

9. Gdybyś miał/miała do wyboru jakąś nadprzyrodzoną moc, to co by to było?
Od zawsze chciałam być niewidzialna, nie wiem czemu. Zawsze było to dla mnie fajne, bo mogłabym sobie chodzić i patrzeć na ludzi i nikt by mnie nie widział. Jak tak sobie teraz to piszę, to chyba jednak wolałabym latać xD

10.Co jest twoim największym osiągnięciem?
To, że już nie wstydzę się śpiewać publicznie, a wyje jak stado wilków xD
Albo to że "jezykiem ciała" potrafię rozmawiać z koniem, to też jest magiczne ;D
Albo to, że miałam prawie najwyższy wynik w klasie z próbnego egzaminu z maty :O
Albo przejście na pieszo 50 km jednego dnia xD
Nie no pewnie mam większe osiągnięcia, ale teraz nie myślę ;-;

11. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Wiadomo:rodzina, miłość, przyjaźń i ogólne poczucie szczęścia i spełnienia i poczucie bycia potrzebnym
Nie wiem, dziwnie odpowiedzieć tak na to pytanie, bo pełno rzeczy jest dla mnie ważnych, chyba nie umiem wybrać tej jednej najważniejszej...


Dobra a wiec dalej, blogi które nominuję:
Jenak nie nominuje nikogo, znaczy nikogo dosłownie, ponieważ bardzo trudno było mi znaleźć blogi, które są aktywne, a mają mało obserwujących. Także jeśli ktoś chce być nominowany to niech napisze w komentarzu :D

I wreszcie, moje pytania:

1. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać bloga?
2. Jaką miałaś głupią a jednocześnie śmieszną przygodę? ;D
3. Czego się najbardziej boisz?
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka/film?
5. Jaką cechę charakteru najbardziej w sobie lubisz?
6. Masz rodzeństwo?
7.  Jak sie motywujesz?
8. Twoim zdaniem jak postrzegają Cię inni?
9. Jakiego słowa nadużywasz? xD
10. Jaka są Twoje ulubione piosenki i ogółem muzyka?
11. Twój wymarzony zawód?

No mam jeszcze więcej pomysłów na pytania ale miało być 11 to nie będę dopisywać więcej ;D

No i to by było tyle, mam nadzieję, że zrobiłam wszystko dobrze ;D

Jeśli ktoś chce być nominowany to niech napisze w  komentarzu ^^

4 komentarze:

  1. Mam dla cb również propozycję wymiany blogowej. Co ty ns to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na czym miałaby dokładniej polegać? xD

      Usuń
    2. Najpierw ja bym dodała ciebie jako administratora do mojego bloga i wtedy ty byś coś napisała na moim blogu, a potem odwrotnie. Potem byśmy się usunęły z administratorów. Już tak robiłam z jedną blogerką i wyszło bardzo fajnie :)

      Usuń
    3. O to byłabym chętna! Tylko aktualnie mam problem, ponieważ nie mam komputera i nie uda mi się napisać ładnego posta, no i nowy niby jest już zamówiony ale nie wiem kiedy dojdzie( mam nadzieję ze w tym miesiącu ale serio nie wiem)
      To może jak będę miała już jak stworzyć post to napisze, okej? ^^

      Usuń