sobota, 7 marca 2015

Smutna historia...tik taki

Hej! ;D
Ostatnio przeglądajac internety natknęłam się na taki obrazek:


No więc, Ania mózg- pomyślałam sobie, że muszę sprawdzić jak ten dozownik działa. Kupiłam tik taki, a tu taka niespodzianka:


NIE MA DOZOWNIKA ;C
Noo jak? I co ja mam teraz zrobić, jak mam te tik taki nakładać? Przecież tak bez niego to niehigienicznie. Jak ja mam żyć dalej.
Dziękuje, czuję się okłamana.
Ahaha to takie moje bezsensowne poczucie humoru, żeby nie było xD

A przy okazji, żeby post był choć trochę użyteczny to pokażę Wam jeszcze sposób na wykorzystanie pustych pudełek po tik takach. Wiecie, możecie kupić takich dziesięć paczek i w którymś może będzie ten skubany dozownik. Jak uda się Wam na niego trafić to serio piszcie ;D. 
 

Także tego to na tyle...no takie posty bez sensu tez są potrzebne, prawda? ;-;
A i muszę pamiętać o tym, żeby wejść w takiego linka i zrobić w końcu, albo spróbować zrobić, jakiś wygląd bloga.
A i wogóle to się pochwalę, bo mam dziś urodziny, matko to już 16 lat!
No i przy okazji pozdrawiam koleżankę, która  zrobiła mi taaaką fajną niespodziankę i zaskoczyła mnie swoim przyjazdem. (yy tu miało być serce, ale jak je wstawiam, to się takie dziwne cyfry robią w tekście, wie ktoś może dlaczego? ;O) Potem, jak zgram zdjęcia to mogę Wam jakieś wstawić.
No i co ja mam z dodawaniem postów po 22? Idealna godzina naprawdę.
Pozdrawiam wszystkich, ładna pogoda u mnie, taaak ciemno.



11 komentarzy:

  1. Nigdy się nie spotkałam z tym dzwonkiem ;<

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie posty są fajne o ile umie się je pisać i tobie to wyszło. A co do historii z TicTak'ami to też nigdy się z tym dozownikiem nie spotkałam ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten obrazek jest jakiś oszukany, skoro nikt też dozownika nie widział ;-;

      Usuń
  3. Ciekawy post.. :D
    Dawno nie jadłam, więc nawet nwm czy takie coś tam jest..
    Tak wgl śliczne zdj ;>
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jem TicTaki i też nie mam dozownika, ;c
    Fajny post, nie wiem czemu napisałaś, że bezsensowny :)
    Tak przy okazji strasznie spodobał mi się twój blog i zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat zatem, 16 lat - piękny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere Spełnienia marzeń!! Oczywiście, ze takie lekkie posty też są potrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj :D.
    Chyba widziałam kiedyś ten dozownik, ale nawet się nie zastanowiłam do czego służy. xD
    Jeśli posty tego typu są fajnie napisane, to i tak ciekawie się je czyta ;).

    OdpowiedzUsuń