sobota, 20 grudnia 2014

happysad


Hej! ;D
Coraz bardziej lubię modelinę Fimo, zastanawiam się kiedy wreszcie przestanę zachwycać się jej genialnością xD Choć w sumie ja poradzę, że jest naprawdę świetna. 
Wogóle to muszę sobie wreszcie jakiś szablon zrobić, albo kogoś o niego poprosić, bo sama raczej rady nie dam, a nie mogę patrzeć już na tego bloga...

A na tak na pocieszenie-logo mojego kochanego zespołu *O*

happysad




I tu przed upieczeniem.



I kto by pomyślał, że spędziłam nad tym ponad 2 godziny. Myślałam, że urwę sobie szyję!
I czeka mnie jeszcze kilka godzin takiego siedzenia, ponieważ zamierzam zrobić naszyjnik oraz taką przypinkę, zapomniałam dokładnej nazwy(taka z kolcem co się odpina i przypina do np.plecaka xD)
          
                                                                                               Do następnego posta!

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne ;))

    Zapraszam na mojego bloga. Odwdzięczam się za komentarze i obserwację http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Obs:)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń