piątek, 11 lipca 2014

Witajcie! :D

Siema! No więc tak mi się jakoś ta Zuzia wpisała, ale na imię mam Ania xD, mam 15 lat. Yyy lepię z modeliny już ponad rok i dziwie się ze mi to wychodzi, bo plastycznie nie jestem uzdolniona wogóle xD Właśnie staram się ogarnąć milion opcji tego bloga :O.... Myślę, że dam radę umieszczać posty przynajmniej raz w tygodniu, tym bardziej że teraz  mamy wakacje :D.
A i jeszcze chciałam napisać, że jeśli chcielibyście coś kupić to piszcie na pocztę e-mal, albo na facebooka, którego niedługo założę i podam linka. Właściwie lepiej by było gdybyście pisali na Fb, bo zanim przebrnę przez te reklamy na onecie do Waszej wiadomości to miną wieki -,- No i sorki, że tak wszystko nie po kolei, ale takie pisanie nigdy mi nie wychodziło ;-;. Jeśli macie pytania, zapraszam do komentowania! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz