poniedziałek, 28 lipca 2014

Jajko :3

Siema! :D
W dzisiejszym poście pokaze Wam naszyjnik z  jajkiem xD.
Wydaje mi się, że zdjęcia wyszły dużo gorzej niż jajka wyglądają w rzeczywistości :C. No trudno, zapraszam do oglądania i komentowania! :D

                                                                         wersja 1


wersja  2

wersja 3

wersja 4 (chodzi o naszyjnik z lewej)




I więcej zdjęć z przyblizeniem:




















Jak widzieliście na poprzednich zdjeciach dwa naszyjniki były z zawieszka z napisem hand made lub made with love. Jeśli ktoś chciałby np.naszyjnik z kotem i z taką zawieszką to piszcie: https://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-wed%C5%82ug-%C5%81o%C5%9Bka/745000978895859?ref=hl
Mam ich jeszcze dość duzo do wykorzystania :D

 A i te jajko, zrobione w wersji 4 ma inny łańcuszek, który jest zapinany na taki karabińczyk:



 I ostatnio na zamówienie zrobiłam taką oto bluzkę i dżem, który w środku ma koraliki <3 nbsp="">
Koralików akurat na zdjeciu nie widac ale są tam :D

No i żeby nie było nudno na koniec takie róże :D.
Jak podobają sie naszyjniki? Która wersja według Was jest najlepsza? ^^


                                                                    Uffff długi post xD

6 komentarzy:

  1. Ładne ^.^ : 3333
    Pozdrawiam:
    ~R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama to robiłaś? :D Świetne i pomysłowe. Widać, że masz talent do takich rzeczy. Nie liczy się tylko wykonanie, ale również pomysł, ja bym na to nigdy nie wpadła. Podobają mi się te zawieszki "handmade" itp. Super :)
    Zapraszam do siebie, wpadniesz? Dopiero zaczynam.

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama :) Jej dziękuję Ci bardzo! :3
      Już wpadłam ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne i ciekawe naszyjniki. Widać, że podchodzisz do tego z pasją :) Bardzo mi się podoba, dodaję cię do obserwowanych :)

    P.S. Jeśli chcesz to zajrzyj: http://bayoletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Masz bardzo fajnego bloga-zaobserwowałam :D

      Usuń