środa, 4 marca 2015

JESTEM, ZYJE!

Heeeeeeej! Wzięło mnie dziś na wyrzuty sumienia, serio jestem podła, tak sobie po prostu zostawić bloga. Znaczy no komputer był zepsuty, ale mogłam się postarać i na telefonie coś napisać. Nieważne, wreszcie jestem! ;D
 No i tak może od razu się przyznam, że przez ten cały czas z modeliny nic nie ulepiłam (tylko nie bijcie)
Aktualnie, mam jeszcze kilka zapasowych prac, więc na początek je Wam pokaże. 
A no i wogóle to tak nie może być, w sensie mam już pomysły na inne posty, żeby nie było tak nudno że tylko o modelinie. No i jeden taki malusi nieistotny minusik, jestem w 3 gimbazjum. No czyli wiecie, testy testy, TESTY. I oceny... Mimo wszystko postaram się znaleźć czas. 

To na dobry początek naszyjnik z nutką, która już od jakiś trzech miesięcy spoczywa na szyi mojej koleżanki. Jeny, zabrzmiało to inaczej niż chciałam. Nie, że go ciągle nosi tylko że po prostu czasem i sprawuje się dobrze. Coś już mi mózg nie pracuje, bo jak to czytam to wydaje mi się zupełnie pozbawione sensu...




I tak na koniec jeszcze hmm pokażę Wam zdjęcia z wycieczki, która odbyła się  no niedawno, bo w czwartek.

Właśnie przypomniałam sobie, że nie wiecie nawet jak wyglądam, więc ja to ta z prawej. Jak ktoś nie odróżnia kierunków czy coś, to bordowa bluza xD Ta wychodzenie jak kotlet na zdjęciach to moja specjalność. Jeśli ktoś chce pobrać nauki to zapraszam, służę radą (darmową nawet)!


No i zdjęcie całej klasy, znaczy damskiej części klasy, bo jak widać jest to toaleta xD Każdy patrzy gdzie indziej, ale ogółem to jest świetne ;D
A jeśli chodzi o program wycieczki, to byliśmy w Warszawie w kręgielni i w kinie na filmie pt. "Teoria Wszystkiego", osobiście przypadł mi do gustu, więc polecam.



A i żeby wszystko już było tak ładnie i kolorowo, to takie pytanie na koniec, umie ktoś może zrobić ten wygląd bloga, bo ja jestem w tym zupełnie zielona i potrzebuje pomocy.
To by było na tyle, tęsknił ktoś za mną może? ;D

7 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik z nutką, zazdroszczę koleżance :3
    Jeżeli chodzi o wygląd bloga to ja swój nagłówek robiłam na takiej stronie PickMonkey, w tym poście i na tym blogu jest wszystko wyjaśnione:
    http://truscaveczka.blogspot.com/2013/05/jak-zrobic-wasny-nagowek-na-blog-bez.html
    Jeżeli chodzi o tło itd to to da się zrobić w ustawieniach bolggera bez większego kombinowania. Ja osobiście z wyglądu mojego bloga jestem zadowolona, więc może powinnaś spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki napewno sprobuje w najblizszym czasie, moze cos mi wyjdzie xd

      Usuń
  2. Hahahah.. genialna xd "Ta wychodzenie jak kotlet na zdjęciach to moja specjalność."
    Ejj nie wyglądasz wcale jak kotlet... xD
    Świetny naszyjnik, cieszę się że wróciłaś.
    Tak, ja tęskniłam ;x
    Zapraszam do mnie ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha dzięki, za cały komentarz w sumie xD
      Będę teraz wpadała regularnie na Twojego bloga wreszcie <33

      Usuń
  3. Naszyjnik bardzo ładny. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik super :) a co do wyglądu bloga to ta stronka ma całkiem przydatne tutoriale http://hafija-background.blogspot.com/p/tutoriale.html#.VQxyt9KG-BI

    OdpowiedzUsuń