poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Bransoletki potworki...

Znów ciasteczkowe potworki...ALE tym razem w formie bransoletek. Zostały  wykonane dla mojej kuzynki i jej koleżanki ^^







 Może ktoś chciałby kupić takiego potworka w formie kolczyków zawieszki do telefonu, bransoletki czy naszyjnika? ^^
 Mam jeszcze takich sporo, a w razie czego chętnie dorobię więcej! :D
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem to zapraszam piszcie na PW:
https://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-wed%C5%82ug-%C5%81o%C5%9Bka/745000978895859?ref=hl
lub na e-maila prima4321@onet.pl

Hmm zdjecia trampek(czy jak to sie tam pisze?) zrobione, jeszcze muszę trochę przerobic i może wreszcie je wstawie xD.
Trzymajcie się! ^^

4 komentarze:

  1. Gdy moje kieszonkowe w końcu do mnie dotrze, chyba coś od ciebie kupię :D Małe ciasteczkowe potworki- świetne! Aż z chęcią by się je schrupało.
    A tak na marginesie, to bardzo ładne zdjęcia- masz lustrzankę? :)

    Złośnica.
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze Ci sie podobają ^^ te zdjecia są akurat dośc kiepskie, ale tak robiłam je lustrzanką- Canon 1100D dokładnie :)

      Usuń
  2. Świetne wykonanie. Czy to jest zwykła modelina? Taka bransoletka to naprawdę dobry prezent dla kogokolwiek. Lubię takie rzeczy DIY.
    Co do trampek, czekam na zdjęcia. Mam nadzieję, że poradziłaś sobie lepiej ode mnie, bo ja po pomalowaniu do połowy moich białych stwierdziłam, że wyglądają okropnie i teraz nadają się tylko do wyrzucenia. Hmm, chyba nie każdemu pisanie jest robienie sobie ubrań i dodatków. Trochę mi z tego powodu przykro, bo niemal rok temu robiłam naprawdę fajne (nie że się chwalę) nadruki na koszulkach z farb akrylowych. Ale teraz już chyba nie mam takiej weny i takiej cierpliwości jak kiedyś. Nie zanudzam. ;) Pozdrawiam cieplutko!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest zwykła modelina :), trampka wstawie moze nawet dzisiaj, mi się jakos tak bardzo nie podoba, ale w końcu jest moim pierwszym butem xD Jeej uwielbiam takie recznie malowane koszulki, sama chciałabym spróbwac, ale rysowanie zupelnie mi nie wychodzi >.< A te farby akrylowe nie zmywaja sie wypraniu koszulki?
      PS. zaobserwowalam bloga :)

      Usuń